W tym roku marka kontynuując swoją opowieść o otwartych kadziach, postanowiła pójść o krok dalej i pokazać się z bardziej emocjonalnej strony. Nowa komunikacja marki oparta została o ideę Otwartości.
Historię o otwartości rozpoczynamy reklamą telewizyjną w której mówimy skąd się bierze namysłowska otwartość na ludzi: z wyjątkowego sposobu warzenia piwa w otwartych kadziach. Tam się wszystko zaczyna i to właśnie one sprawiają, że Namysłów jest tak wyjątkowy. Piwo warzone w otwartych kadziach czuje się swobodniej, dojrzewa spokojniej i nabiera lepszych walorów smakowych.
Mówiąc innymi słowami, otwartość wpływa dobrze nie tylko na charakter i smak piwa, ale także na charakter relacji międzyludzkich.
Namysłowska Otwartość wypływa też wprost z miejsca pochodzenia piwa – to miasto, którego mieszkańcy charakteryzują się bezpośredniością, autentycznością, szczerymi relacjami i prostolinijnością.
Namysłów przyzwyczaił już konsumentów do tego, że jego spoty reklamowe rozgrywają się w browarze w Namysłowie. I tym razem nie będzie inaczej. Postawiliśmy na autentyczność i wiarygodność, korzystając nie tylko z lokacji takich jak browar czy namysłowska starówka, ale również angażując do spotu pracowników browaru, którzy iście po namysłowsku oddali panujące tam atmosferę i klimat.
– mówi Magdalena Pawlęga, Junior Brand Manager marki Namysłów.
„Po namysłowsku” znaczy autentycznie, dlatego też do różnych ról w nowym spocie marki zaprosiliśmy tych, którzy Namysłów znają jak własną kieszeń… pracowników Browaru! W Browarze odbył się specjalny casting, który cieszył się sporym zainteresowaniem. W efekcie w reklamie zagrało aż 10 osób Wszyscy byli zgodni, że to świetna zabawa i doświadczenie oraz coś zupełnie nowego.
Nasza obecność w spocie to było niesamowite przeżycie, które pozwoliło nam wejść w świat marki i poznać życie produkcji filmowej od kuchni. Cieszę się, że otrzymałem taką szansę.
– mówi Bartosz Jeziorski z Działu Planowania Produkcji Browaru w Namysłowie.
Ten rok jest także szczególny dla browaru w Namysłowie ze względu na jubileusz 700-lecia istnienia. Z tej okazji zaprojektowaliśmy specjalną edycję opakowań, podkreślających to wyjątkowe wydarzenie. Trafią one na rynek jeszcze w kwietniu. Oczywiście sam jubileusz planujemy uczcić dużo huczniej, jednak nie zdradzimy jeszcze szczegółów.
Tymczasem zachęcamy Was do śledzenia nowej kampanii reklamowej Namysłowa ?