Jedno z najpopularniejszych piw w Polsce – Warka – od grudnia będzie mieć nowe opakowania! Już w okolicach Świąt możecie znaleźć je w sklepach!
Nowe opakowania podkreślają to, co najważniejsze w marce Warka – unikalne połączenie tradycyjnego piwnego smaku oraz niezmiennie wysokiej jakości połączonej z nowoczesnością. Wszystkie te elementy znajdują odzwierciedlenie w nowym designie, który z jednej strony stanowi kontynuację dotychczasowych elementów marki, a z drugiej wprowadza nowoczesną i dynamiczną stylistykę.
![](https://grupazywiec.pl/wp-content/uploads/sites/3/2020/12/1080_1080_nowa_warka-1024x1024.png)
Warka zachowuje biało-czerwone barwy, wizerunek Kazimierza Pułaskiego oraz datę 1478, a Warka Strong wciąż pozostanie opakowana w czerń i złoto symbolizujące dwa słody, z których powstaje: jasny pilzneński i ciemny prażony. Jednak w wypadku obu opakowań znane kolory zyskują nowy charakter dzięki zastosowaniu unowocześnionego, ukośnego układu.
Naszym celem było stworzenie projektu, który odda wysoką jakość produktu przy zachowaniu oryginalnych symboli marki.
– mówi Marcin Drożyński, Starszy kierownik marki Warka.
![](https://grupazywiec.pl/wp-content/uploads/sites/3/2020/12/1080_1080_warka_strong-1024x1024.png)
Nowy wygląd Warki to odpowiedź na stale zmieniające się preferencje konsumentów oraz zmiany nieustannie zachodzące na polskim rynku piwa. Za wstępną koncepcję rebrandingu odpowiada agencja BNA, a finalny projekt to dzieło Wojciecha Mierowskiego. Z pewnością zwrócą one uwagę klientów przy sklepowej półce!
Udało się zaprojektować opakowania, które oddają charakter marki, są nowoczesne oraz świetnie wyróżniają się na półce.
– dodaje Marcin.
Lubię bardzo warkę