Jedno z najpopularniejszych piw w Polsce – Warka – od grudnia będzie mieć nowe opakowania! Już w okolicach Świąt możecie znaleźć je w sklepach!
Nowe opakowania podkreślają to, co najważniejsze w marce Warka – unikalne połączenie tradycyjnego piwnego smaku oraz niezmiennie wysokiej jakości połączonej z nowoczesnością. Wszystkie te elementy znajdują odzwierciedlenie w nowym designie, który z jednej strony stanowi kontynuację dotychczasowych elementów marki, a z drugiej wprowadza nowoczesną i dynamiczną stylistykę.
Warka zachowuje biało-czerwone barwy, wizerunek Kazimierza Pułaskiego oraz datę 1478, a Warka Strong wciąż pozostanie opakowana w czerń i złoto symbolizujące dwa słody, z których powstaje: jasny pilzneński i ciemny prażony. Jednak w wypadku obu opakowań znane kolory zyskują nowy charakter dzięki zastosowaniu unowocześnionego, ukośnego układu.
Naszym celem było stworzenie projektu, który odda wysoką jakość produktu przy zachowaniu oryginalnych symboli marki.
– mówi Marcin Drożyński, Starszy kierownik marki Warka.
Nowy wygląd Warki to odpowiedź na stale zmieniające się preferencje konsumentów oraz zmiany nieustannie zachodzące na polskim rynku piwa. Za wstępną koncepcję rebrandingu odpowiada agencja BNA, a finalny projekt to dzieło Wojciecha Mierowskiego. Z pewnością zwrócą one uwagę klientów przy sklepowej półce!
Udało się zaprojektować opakowania, które oddają charakter marki, są nowoczesne oraz świetnie wyróżniają się na półce.
– dodaje Marcin.
Lubię bardzo warkę