Podkarpacie to mocno niedoceniany rejon Polski, a my chcemy pokazać, że dzieje się tu mnóstwo fajnych rzeczy. Aby to podkreślić wspieramy najlepsze lokalne wydarzenia, koncerty i festiwale.
Browar w Leżajsku kontynuuje wielowiekowe tradycje piwowarskie tego regionu i stanowi ważny punkt na mapie Podkarpacia, a jego związki z muzyką trwają od lat 80., kiedy to na całą Polskę rozsławił go punkowy przebój „Leżajski Full” zaprezentowany podczas Festiwalu w Jarocinie. Obecnie wiele inicjatyw ma na celu podkreślenie lokalnego patriotyzmu i wyjątkowego związku pomiędzy tym browarem a jego okolicą.
![](https://grupazywiec.pl/wp-content/uploads/sites/3/2019/11/1080_1080_lezajsk_stadion-1024x1024.png)
Dla wielu mieszkańców Podkarpacia Leżajsk to piwo kultowe. Tym bardziej cieszą mnie bogate plany marki na ten rok. Wiara w lokalny browar i duża liczba planowych inicjatyw z pewnością sprawią, że wariant Leżajsk Pełne zajmie jeszcze mocniejszą pozycję na lokalnym rynku.
– podkreśla dyrektor browaru Leszek Kałuża.
![](https://grupazywiec.pl/wp-content/uploads/sites/3/2019/11/1080_1080_pelna_strona_podkarpacia-1024x1024.png)
Jednym z elementów działań marki Leżajsk w 2019 roku jest jeszcze mocniejsze podkreślenie swojej obecności w regionie – w ramach akcji Podkarpackie Pełne Wrażeń i promocji piwa Leżajsk Pełne na drogach wjazdowych pojawiły się bilbordy „Leżajsk wita na Podkarpaciu”, powstała strona internetowa pelnastronapodkarpacia.pl, która pomaga zorientować się w bogactwie możliwości i aktualnej ofercie kulturalnej regionu, a marka pojawiła się jako sponsor na lokalnych inicjatyw, m. in. Festiwalu ZEW się budzi, Dni Leżajska czy jubileuszowy 10. Cieszanów Rock Festiwal.
![](https://grupazywiec.pl/wp-content/uploads/sites/3/2019/11/1080_1080_mural_assecco-1024x1024.png)
Marka Leżajsk od 2007 roku nieustannie wspiera także lokalny klub siatkarski Asseco Resovia, a w tym roku sponsorowała stworzony wspólnie z kibicami ogromny mural, który stał się ozdobą centrum Rzeszowa, by zawsze przypominać o sportowych emocjach.