Legia Warszawa oraz marka Królewskie przedłużyły umowę o partnerstwie na kolejne 3 lata. Przy tej okazji rozmawiamy z Łukaszem Dąbrowskim – kierownikiem marki o wspólnych akcjach, przyszłości i piłkarskich emocjach.
Co łączy Legię i Królewskie?
Przede wszystkim trwająca prawie 20 lat współpraca sponsoringowa oraz przywiązanie i jednoznaczne skojarzenia związane z Warszawą. Cieszę się, że właśnie podpisaliśmy kolejną, 3-letnią umowę pomiędzy marką Królewskie a Legią Warszawa. Warto podkreślić, że jest to prawdopodobnie najdłuższe partnerstwo w polskim sporcie oraz świetny przykład biznesowego połączenia dwóch organizacji. To, co najważniejsze to Warszawa – miejsce pochodzenia zarówno dla Królewskiego, jak i Legii.
Dzięki przywiązaniu do stolicy doskonale się uzupełniamy. Klub dostarcza kibicom piłkarskich emocji, a marka dzięki obecności na stadionie jest bliżej swojego konsumenta. Tuż przed ogłoszeniem kolejnego kontraktu wielu fanów komentowało w Internecie, że nie wyobrażają sobie Królewskiego bez Legii i Legii bez Królewskiego. To niewątpliwie jest świetnym dowodem na to, że partnerstwo Królewskiego z Legią przynosi obu stronom korzyści.
Jakie akcje podejmujecie we współpracy z Legią Warszawa?
Od wielu lat organizujemy wspólnie coroczną loterię, w której do wygrania są klubowe gadżety i koszulki. Sukcesy klubu promujemy również specjalnymi edycjami opakowań naszych produktów. Oprócz akcji promocyjnych wprowadzamy też ciekawe rozwiązania dla kibiców wspierających Legię na stadionie. W duchu zero-waste jako pierwsi w Ekstraklasie w 2021 roku wprowadziliśmy na stałe kubki wielorazowego użytku, co pozwoliło znacząco ograniczyć ilość śmieci.
Dzięki naszej współpracy z Legią świetnie się tymi kubkami „bawimy”, wypuszczając limitowane edycje czy to pod konkretny mecz, czy inne wydarzenie. Są również kubki z podobiznami zawodników. Pierwsze wzory były proste, ale chcieliśmy razem z Legią dostarczać naszym konsumentom zabawy, ekscytacji i nowości. Z czasem fani Wojskowych zaczęli je kolekcjonować, co niezmiernie nas cieszy.
W tym roku przygotowaliśmy całkowicie nową, limitowaną edycję opakowań we współpracy z Legią. Już niedługo zostanie ona wprowadzona na rynek, ale o tym więcej już niebawem ?
Dziękujemy za rozmowę!