Warszawskie piwo i warszawski klub

Długoletnia współpraca dwóch warszawskich symboli potrwa kolejne 3 sezony – Klub Legia Warszawa oraz marka Królewskie przedłużyły umowę sponsoringową trwającą od 2004 roku.

Dwa nierozerwalnie związane ze stolicą podmioty – klub piłkarski o ponad stuletniej historii i warszawskie piwo o długich tradycjach łączą siły, by dać warszawiakom jeszcze więcej okazji do sportowych emocji i dumy z własnego regionu. Najpopularniejsze piwo w Warszawie i tegoroczny piłkarski Mistrz Polski przedłużają trwającą od 16 lat współpracę. To wzorowy przykład stabilnego i długoterminowego sponsoringu sportowego, wsparcia wybranego klubu na dobre i złe, przez długie lata.

Marka Królewskie nie organiczna się tylko do wsparcia finansowego Legii Warszawa – to nie tylko partner klubu, ale także kibiców! Od lat działamy mazowieckim rynku, odwołując się do lokalnego patriotyzmu i łącząc go z kibicowaniem. Nie bez powodu mówi się, że kibice to dwunasty zawodnik, a dzięki ich wsparciu i dopingowi zawodnicy wspinają się na wyżyny swoich możliwości.

Na stadionie liczy się miłość do sportu i ulubionej drużyny, a niekoniecznie to, skąd kto pochodzi, bo Legia jest obecna wszędzie. Przekonywali o tym w kampanii „Moje miejsce zawsze z Legią” fotograf Piotr Kucza oraz spiker sportowy i były zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski, którzy kibicują warszawskiemu klubowi od najmłodszych lat. Wspierana przy pomocy filmu z ich udziałem loteria zorganizowana w 2019 roku wspólnie przez Królewskie i Legię Warszawa pokazała, że mechanizmy sprzedażowe mogą łączyć się z budowaniem zaangażowania i emocji takich jak lokalny patriotyzm.

Sponsoring warszawskiego Klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka obecna jest na stadionie, na koszulkach piłkarzy i wśród kibiców.

– mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, właściciela marki Królewskie.

Wraz z klubem i jego fanami celebrujemy osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promujemy też klub i naszą współpracę na rynku.

– dodaje Katarzyna.

W ostatnich latach mieliśmy szczęście świętować wspólnie sukcesy Legii Warszawa, ale nie zawsze w czasie naszej współpracy tak było. Jednak sponsoring, podobnie jak kibicowanie, naszym zdaniem nie jest związany z sukcesami czy porażkami drużyny – zawsze kochamy nasz klub, a wieloletnie kontrakty sponsorskie pozwalają podkreślać te stałe i niezmienne związki.

Legia Warszawa będzie bronić Mistrzostwa Polski, a pomóc mają w tym doskonałe transfery, z Arturem Borucem na czele. Królewskie natomiast od lat broni swojej niezachwianej pozycji lidera na mazowieckim rynku piwa. Królewskie i Legia Warszawa to partnerstwo na dobre i złe, a tegoroczny sezon, inny niż wszystkie dotychczasowe, pokazuje, że stabilne wsparcie dla klubu jest ważniejsze niż kiedykolwiek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Druga strona Ż
czyli na zapleczu Grupy Żywiec

Strona zawiera materiały


przeznaczone dla osób pełnoletnich.

przeznaczone dla osób

pełnoletnich.

Podaj swoją datę urodzenia:

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Wstawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.