Warszawskie piwo i warszawski klub

Długoletnia współpraca dwóch warszawskich symboli potrwa kolejne 3 sezony – Klub Legia Warszawa oraz marka Królewskie przedłużyły umowę sponsoringową trwającą od 2004 roku.

Dwa nierozerwalnie związane ze stolicą podmioty – klub piłkarski o ponad stuletniej historii i warszawskie piwo o długich tradycjach łączą siły, by dać warszawiakom jeszcze więcej okazji do sportowych emocji i dumy z własnego regionu. Najpopularniejsze piwo w Warszawie i tegoroczny piłkarski Mistrz Polski przedłużają trwającą od 16 lat współpracę. To wzorowy przykład stabilnego i długoterminowego sponsoringu sportowego, wsparcia wybranego klubu na dobre i złe, przez długie lata.

Marka Królewskie nie organiczna się tylko do wsparcia finansowego Legii Warszawa – to nie tylko partner klubu, ale także kibiców! Od lat działamy mazowieckim rynku, odwołując się do lokalnego patriotyzmu i łącząc go z kibicowaniem. Nie bez powodu mówi się, że kibice to dwunasty zawodnik, a dzięki ich wsparciu i dopingowi zawodnicy wspinają się na wyżyny swoich możliwości.

Na stadionie liczy się miłość do sportu i ulubionej drużyny, a niekoniecznie to, skąd kto pochodzi, bo Legia jest obecna wszędzie. Przekonywali o tym w kampanii „Moje miejsce zawsze z Legią” fotograf Piotr Kucza oraz spiker sportowy i były zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski, którzy kibicują warszawskiemu klubowi od najmłodszych lat. Wspierana przy pomocy filmu z ich udziałem loteria zorganizowana w 2019 roku wspólnie przez Królewskie i Legię Warszawa pokazała, że mechanizmy sprzedażowe mogą łączyć się z budowaniem zaangażowania i emocji takich jak lokalny patriotyzm.

Sponsoring warszawskiego Klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka obecna jest na stadionie, na koszulkach piłkarzy i wśród kibiców.

– mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, właściciela marki Królewskie.

Wraz z klubem i jego fanami celebrujemy osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promujemy też klub i naszą współpracę na rynku.

– dodaje Katarzyna.

W ostatnich latach mieliśmy szczęście świętować wspólnie sukcesy Legii Warszawa, ale nie zawsze w czasie naszej współpracy tak było. Jednak sponsoring, podobnie jak kibicowanie, naszym zdaniem nie jest związany z sukcesami czy porażkami drużyny – zawsze kochamy nasz klub, a wieloletnie kontrakty sponsorskie pozwalają podkreślać te stałe i niezmienne związki.

Legia Warszawa będzie bronić Mistrzostwa Polski, a pomóc mają w tym doskonałe transfery, z Arturem Borucem na czele. Królewskie natomiast od lat broni swojej niezachwianej pozycji lidera na mazowieckim rynku piwa. Królewskie i Legia Warszawa to partnerstwo na dobre i złe, a tegoroczny sezon, inny niż wszystkie dotychczasowe, pokazuje, że stabilne wsparcie dla klubu jest ważniejsze niż kiedykolwiek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Druga strona Ż
czyli na zapleczu Grupy Żywiec

Strona zawiera materiały


przeznaczone dla osób pełnoletnich.

przeznaczone dla osób

pełnoletnich.

Podaj swoją datę urodzenia:

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Wstawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.