Heineken 0.0 z przymrużeniem oka

Heineken po raz kolejny przypomina o zaletach swojego bezalkoholowego piwa poprzez zabawne spoty sytuacyjne. Teraz możesz się cieszyć Heinekenem niezależnie od okoliczności, zawsze i wszędzie.

Piwa alkoholowe często nam towarzyszą, jest jednak wiele okoliczności, które wykluczają korzystanie z ich uroków. Heineken wybrał kilka z nich, żeby w zabawny sposób pokazać, że na piwo 0,0% można się skusić zawsze i wszędzie, że każda okazja jest dobra, a ograniczenia związane z tradycyjnymi piwami go nie dotyczą. Łącznie w kampanii pojawiają się 4 krótkie, humorystyczne spoty.

Pierwszy z nich wpisuje się w noworoczne postanowienia często związanie z aktywnością fizyczną oraz zdrowym stylem życia. Związane z tym ograniczanie spożycia alkoholu po świątecznych i noworocznych szaleństwach jest na tyle popularne, że ma nawet swoją nazwę – Dry January.  Sportowcy unikają alkoholu, jednak Heineken 0.0 wcale go nie zawiera, więc poza świetnym smakiem pomaga też w nawodnieniu. Piwo na siłowni nie jest częstym widokiem, ale nie tylko ono może wywołać zaskoczenie.

Ograniczenia związane z piciem alkoholu w miejscu pracy są bardzo rygorystycznie przestrzegane, co wydaje się być oczywiste. Jednak piwo bezalkoholowe może stanowić przyjemne uzupełnienie codziennej biurowej rutyny. Zawsze jednak trzeba uważać podczas firmowych spotkań i upewnić się, że prezentacja na rzutniku na pewno jest tym, co chcemy pokazywać 😀

Przerwa na lunch? Proszę bardzo! Piwo pasuje idealnie do niektórych potraw, a jeśli jest bezalkoholowe to można się nim delektować także wtedy, kiedy musimy później wrócić do zawodowych obowiązków. Trzeba jednak koniecznie zwracać uwagę na otoczenie, żeby nie zostać mistrzem drugiego planu!

Pijąc piwo w miejscach publicznych można narazić się na nieprzyjemności, a nawet na mandat. Na szczęście nie dotyczy to piwa bezalkoholowego, więc Heineken 0.0 to doskonały wybór gdy mamy chwilę przerwy na świeżym powietrzu. Jeśli jednak ktoś będzie chciał nam zwrócić uwagę upewnijmy się, czy na pewno mówi do nas!

Wspólnym mianownikiem wszystkich reklam w tej kampanii jest podkreślenie faktu, że rezygnacja z alkoholu nie uchroni nas przed towarzyskimi wpadkami i śmiesznymi zbiegami okoliczności 🙂 Ale zamiast się tym przejmować, można po prostu się pośmiać. A Heineken 0.0 świetnie wpisuje się w ten nastrój pełen luzu, śmiechu i dobrego humoru.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Druga strona Ż
czyli na zapleczu Grupy Żywiec

Strona zawiera materiały


przeznaczone dla osób pełnoletnich.

przeznaczone dla osób

pełnoletnich.

Podaj swoją datę urodzenia:

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Wstawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies.