Heineken i UEFA

Heineken kontynuuje trwające od ćwierć wieku partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA, które potrwa co najmniej do 2024 roku. Wsparcie marki dla futbolu nie ustaje nawet pomimo rewolucji, jaką zafundował piłce koronawirus. Heineken pozostaje też głównym piwnym partnerem rozgrywek Euro 2020, przeniesionych na kolejny rok.

Sportowe emocje na powrót zagościły na naszych ekranach wraz ze wznowieniem rozgrywek Ligi Mistrzów w sierpniu. Fani sportu z zapartym tchem oczekiwali na ten powrót, w międzyczasie wypełniając pustkę po meczach różnymi nietypowymi aktywnościami. Heineken nawiązuje do okresu wyczekiwania w swoim najnowszym spocie, który możecie zobaczyć tu:

Wiemy, że w tym roku nie możemy już liczyć na Euro 2020, ale w ramach partnerstwa z UEFA Heineken uzyskał status wyłącznego piwnego partnera przesuniętego na czerwiec i lipiec 2021 roku pucharu. Dzięki temu Heineken ma wyłączne prawo do sprzedaży swojego piwa na stadionach, w strefach i wioskach kibiców w czasie rozgrywek, a także do ekspozycji LED na boiskach, do praw cyfrowych oraz pokazów meczów.

Wielki powrót piłki to ogromne święto dla kibiców w całym kraju. Sam jestem oddanym fanem tego sportu, dlatego kontynuacja współpracy marki Heineken z UEFA cieszy mnie podwójnie. Chociaż sportowe emocje celebrować będziemy głównie w domowym zaciszu, to mam nadzieję, że z Heinekenem w dłoni.

– komentuje Marcin Filipiak, dyrektor marketingu marek Heineken, Warka i Tatra w Grupie Żywiec.

W tym roku mecze Ligi Mistrzów trwające tradycyjnie przez całą wiosnę zostały wstrzymane przez pandemię w marcu, ale dla wszystkich ważne było, by zawodnicy mogli powrócić na murawę i dokończyć rywalizację tak szybko jak to będzie możliwe. Efektem tych starań jest wznowienie rozgrywek w sierpniu, kiedy w ciągu 3 tygodni rozegrano zaległe mecze 1/8 finału, wszystkie mecze ćwierćfinałowe, półfinałowe oraz finał zakończony triumfem Bayern Monachium. Ze względów bezpieczeństwa mecze odbyły się bez udziału publiczności, a my wspieramy odpowiedzialne kibicowanie.

Z kolei Liga Europy, która wznowiła mecze 5 sierpnia zyskała nowego sponsora – Heineken 0.0%. To pierwsze partnerstwo bezalkoholowej marki piwa z UEFA na taką skalę. To doskonała okazja dla marki aby dotrzeć do ogromnej rzeszy fanów futbolu na starym kontynencie oraz wspierać odpowiedzialną konsumpcję w czasach, gdy mecze odbywają się niemal codziennie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Druga strona Ż
czyli na zapleczu Grupy Żywiec

Strona zawiera materiały


przeznaczone dla osób pełnoletnich.

przeznaczone dla osób

pełnoletnich.

Podaj swoją datę urodzenia:

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Wstawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.