W męskim świecie Planety Warka pojawiają się goście z Czech i Anglii poszukujący odpowiedzi jak warzy się tak wspaniałe piwo. Poznajemy ten sekret razem z nimi.
Najnowsza odsłona kampanii nawiązuje do wcześniejszych realizacji – Planeta Warka pojawia się w komunikacji marki już od kilku sezonów, a świat urządzony według męskich reguł wciąż stanowi atrakcyjne miejsce spotkań z konsumentami. Po wizycie Ronaldinho na Planecie Warki w 2019 roku przyszedł czas na kolejnych gości – tym razem spotykają się tam delegacje z Czech i Anglii, które nie mogą się nadziwić w jaki sposób powstaje tak znakomite piwo. Odpowiedź okazuje się zaskakująco prosta! Przekonajcie się sami:
Warka to klasyczne piwo z wieloletnią tradycją, warzone z doskonałego polskiego chmielu typu Magnum. Towarzyszy nam w chwilach radości, w momentach największych sportowych emocji, ale również wtedy, kiedy chcemy sięgnąć po sprawdzony smak lagera i jest jednym z najchętniej kupowanych piw w segmencie mainstream w Polsce.
– mówi Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki.
Dodatkowym elementem najnowszego spotu reklamowego jest promocja nowych opakowań Warki, które pojawiły się w sklepach na przełomie roku. Spot przypomina konsumentom, że w odświeżonym wizualnie opakowaniu wciąż znajduje się ich ulubione piwo, którego jakość nie uległa zmianie.
Spot jest emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także na kanałach tematycznych. Kampania ma także swoją odsłonę w Internecie i w mediach społecznościowych. Kreację stworzyła 2012 Agency, reżyserem jest Tadeusz Śliwa, spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film, a za postprodukcję odpowiedzialne jest studio RIOdePost.