Z Nawojką Bauer, Młodszą Kierowniczką Marki Heineken w dziale marketingu Grupy Żywiec, rozmawiamy o nowościach i letnich festiwalach. Nie możecie tego przegapić!
Gdzie będzie można spotkać Heinekena tego lata?
Jak co roku sezon festiwalowy otworzyliśmy na Orange Warsaw Festival, jesteśmy partnerem piwnym tego wydarzenia i w czasie jego trwania fani mogli orzeźwić się naszymi piwami w strefach dedykowanych dla marki. Kolejne, największe dla nas wydarzenie, na którym jesteśmy, to Open’er Festival. To już 21. edycja, którą współtworzymy razem z organizatorami festiwalu. Podczas tego święta muzyki będzie można nie tylko napić się naszego piwa, ale także zanurzyć w świecie Heinekena w dedykowanej strefie, gdzie będzie można w pełni doświadczyć marki i poszaleć na parkiecie. Poza tym Heineken pojawi się jeszcze na innych festiwalach, jednak nie będzie tam marką wiodącą – warto wspomnieć o Sun Festiwal i Sunrise Festival, gdzie pojawimy się z razem marką Desperados.
Co przygotowaliście dla festiwalowiczów?
W tym roku na Opener’rze mamy wyjątkowe, jedyne w swoim rodzaju menu. Oferujemy uczestnikom wydarzenia coś całkiem nowego, z czym nie spotkałam się do tej pory, letnią nowość niepodobną do niczego, co w tej chwili jest dostępne na rynku – przygotowaliśmy dedykowanego Heinekena z nutą marakui, z nutą limonki i z nutą granatu w niestandardowej formie, bo nie jest to piwo z sokiem, ani też piwo smakowe, tylko piwo z owocową pianą, która daje zupełnie inne odczucia w porównaniu ze standardową ofertą! W praktyce wyglądać będzie to tak, że w największym barze na festiwalu będziemy oferować innowacyjnego Heinekena z owocową pianą i jednocześnie będziemy zbierać opinię festiwalowiczów na temat tej nowości. To jest jedyne miejsce w tym roku, w którym będzie można tego spróbować i jeśli się to sprawdzi, to mamy nadzieję na szerszą dystrybucję tego produktu w przyszłości.
Dodatkowo w tym roku podjęliśmy współpracę z kolektywem SO HARD. Dotychczas było tak, że zatrudnialiśmy DJ-ów na każdy dzień festiwalu, jednak w tym roku podjęliśmy na czas festiwalu współpracę z kolektywem DJ-skim i to właśnie oni odpowiadają za program artystyczny w naszej strefie. Członkowie kolektywu są jednocześnie influencerami, więc będą współtworzyć z nami tę strefę, by wszyscy mogli się w niej bawić podczas festiwalu jeszcze lepiej.
Na tegorocznych festiwalach uczestnicy mogą też liczyć na spotkanie z SilverManem – który jest postacią bardzo ekscentryczną, ubraną w srebrny strój, a jego rolą jest wchodzenie w różne interakcje z festiwalowiczami. W zamian za wspólną zabawę będzie można od niego dostać prezenty od Heinekena. SilverMan pomaga tworzyć fajne wspomnienia i zachęca ludzi do tworzenia treści do social mediów. W ten sposób dodatkowo promujemy podczas festiwali Heinekena Silver, ponieważ tam jest nasza główna grupa odbiorców tego piwa.
Co jeszcze będzie się działo wokół marki Heineken w tym sezonie?
Markę wspieramy również ogólnopolską loterią, w której jeszcze do 16 czerwca można wygrać właśnie bilety na Open’era. Ale w kolejnych dniach będziemy losować równie świetne nagrody, jak wyjazdy na mecze grupowe Ligi Mistrzów, US Open 2024, St. Maarten Heineken Regatta 2025, czy też do Amsterdamu z wizytą w Heineken Experience. Natomiast wariant Heineken Silver wspieramy kampanią stworzoną przez internetowego twórcę – Nowciaxa, który został jej dyrektorem kreatywnym. Piotr stworzył dla marki trzy spoty wideo, które latem hulają po internecie. Trzymajcie rękę na pulsie, bo będzie się działo!
Dziękujemy za rozmowę!