Marka piwa Królewskie startuje z komunikacją inspirowaną stolicą i jej mieszkańcami. W ramach kampanii „Znani z Warszawy” przygotowano nową, limitowaną kolekcję opakowań, filmowy cykl historii o zwykłych-niezwykłych bohaterach stołecznych dzielnic oraz aktywację Warszawski Mural.
Królewskie kontynuuje świetnie przyjętą w poprzednich latach kampanię, z którą konsumenci odkrywali dzielnice Warszawy, jej symbole i nieoczywiste miejsca. W tegorocznej odsłonie marka koncentruje się przede wszystkim na konsumentach.
Tym razem opowiadamy warszawską historię przez pryzmat jej mieszkańców. To oni tworzą charakter miasta i czynią je tak różnorodnym i niepowtarzalnym. Chcemy docenić ludzi zamieszkujących wszystkie 18 dzielnic Warszawy oraz pokazać inspirujące historie niektórych z nich.
– mówi Mariusz Brzeziński, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.
Także nasi Pracownicy z regionalnych sił sprzedaży i z Browaru w Warce, którzy przecież na co dzień przyczyniają się do sukcesu marki mieli szansę pojawić się na muralu. Wystarczyło wziąć udział w specjalnie przygotowanym dla nich konkursie.
– dodaje Mariusz.
Puszka, w której można się zobaczyć
Od kwietnia, w Warszawie oraz na Mazowszu, w sprzedaży jest piwo Królewskie w opakowaniach z limitowanej edycji. Kolekcja składa się z 18 projektów puszek i butelek poświęconych każdej z dzielnic, a także 3 grafik dedykowanych całej Warszawie oraz 3 kolejnych stworzonych z myślą o konsumentach z innych mazowieckich miejscowości.
Elementem grafiki jest kształt dzielnicy oraz hasło: Znany z Mokotowa, Ursynowa, Ochoty itd. Puszki zostały wykonane tak, by w konturze każdej z dzielnic konsument mógł zobaczyć swoje symboliczne odbicie. W ten sposób Królewskie podkreśla, że każdy z nas jest znany stąd, gdzie mieszka i swoją codziennością współtworzy i kształtuje miejską rzeczywistość wokół siebie.
Aby jeszcze mocniej podkreślić to, że charakter miasta tworzą jego mieszkańcy, w centrum Warszawy powstanie unikalny mural Królewskiego, a jego bohaterami będą sami konsumenci. By zostać częścią tego wielkiego malunku, wystarczy wejść na stronę krolewskie.pl i wziąć udział w konkursie, dodając swoje zdjęcie. Zgłoszenia przyjmowane są do 2 maja, a w akcji mogą brać udział wyłącznie osoby pełnoletnie. Mural zostanie stworzony z nadesłanych fotografii, każda o formacie 60×60 cm, dzięki czemu uczestnicy aktywacji bez trudu rozpoznają swój wizerunek.
Królewskie docenia swoich konsumentów opowiadając także historie najciekawszych z nich. Na stronie marki na Facebooku, można już oglądać cykl pt. “Znani z”. To 18 profili zwykłych i zarazem niezwykłych ludzi mieszkających w Warszawie. To ich pasje, zawód i lokalne działanie są elementem budującym wyjątkowy charakter dzielnicy, w której mieszkają.