Nowa kampania Warki Radler 0,0% już po raz czwarty z rzędu angażuje Maćka Maleńczuka. Tym razem możemy poznać jego najgorsze koszmary!
Wyobrażacie sobie Maleńczuka w zespole ludowym albo w wojskowej orkiestrze? No właśnie! Wygląda na to, że on też nie i jest przerażony, gdy przytrafiają mu się kolejne przygody jak ze złego snu. Nie może wręcz uwierzyć, że to się dzieje naprawdę. Żeński chór, wojskowa orkiestra w mundurach, a w końcu jodłujący górale z wypchanym niedźwiedziem. Czy można wyobrazić sobie coś gorszego? Na dodatek w każdej z tych sytuacji muzykowi towarzyszy Warka Radler 0.0%!
Uff, na szczęście to tylko zły sen! Jednak jeden z jego elementów jest prawdziwy – okazuje się, że Maleńczuk zmęczony słońcem zasypia na leżaku na piaszczystej plaży mając przed oczami wielką dmuchaną puszkę reklamującą najnowszy smak bezalkoholowej Warki Radler 0,0% i beach bar z charakterystyczną niebieską lodówką Strefy Zero.
Konsumenci bardzo lubią nasze nieoczywiste kreacje z udziałem Maćka Maleńczuka.
– mówi Klaudyna Konarzewska, Brand Manager Warki Radler.
To dlatego zdecydowaliśmy się na kolejną odsłonę tej niezwykle popularnej kampanii. W tym roku poza spotem telewizyjnym będziemy mieć także dużo angażujących kreacji w mediach społecznościowych.
– mówi Klaudyna.
Kampania nowego smaku Warki Radler 0,0% Kiwi z pigwą po raz kolejny wciąga widzów w tę prześmiewczą konwencję wykorzystują postać artysty znanego z poprzednich kreacji marki i odwołuje się do poczucia humoru odbiorców. Nie sposób nie uśmiechnąć się widząc po raz kolejny zdegustowaną minę Maleńczuka i jego wyraźne niezadowolenie z faktu, że Warka Radler 0,0% w ogóle nie zawiera alkoholu.