Co charakteryzuje najlepszego kierowcę? Niezwykła precyzja? Wyjątkowe umiejętności? Doskonały refleks? A może jeszcze coś innego? W naszej nowej reklamie sprawdzają to mistrzowie świata Formuły 1 – ojciec i syn – Nico i Keke Rosberg.
W świecie Heinekena najlepszy kierowca to ten, który nie wsiada za kierownicę po alkoholu. Nawet po jednym piwie! W naszym spocie przypominają o tym dwie wybitne postaci świata kierowców Formuły 1. Nico Rosberg, mistrz świata Formuły 1 w roku 2016 oraz jego ojciec Keke Rosberg, mistrz świata Formuły 1 w roku 1982.
Zabawna rywalizacja bohaterów w kwestii szczęścia, dokładności i umiejętności stanowi tło dla niezwykle ważnego przesłania, o którym przypominamy od lat. Żadna ilość alkoholu nie jest dozwolona ani akceptowalna, gdy prowadzisz samochód. Powinno to być oczywiste dla każdego kierowcy – to od naszej świadomości i dyscypliny w tym zakresie zależy bezpieczeństwo na drogach. Na każdym kroku przypominamy „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij!” Nico Rosberg brał również udział we wcześniejszej odsłonie kampanii w 2018 roku, ale smaczkiem tegorocznego klipu jest gościnny udział jego ojca i niesamowita więź, która ich łączy.
Od 2016 roku Heineken prowadzi kampanię odpowiedzialnościową „Kiedy prowadzisz, nigdy nie pij” bazującą na sponsoringu wyścigów Formuły 1 i propagującą umiarkowaną konsumpcję alkoholu, która zajmuje istotne miejsce w naszej strategii. Wierzymy, że odpowiedzialna konsumpcja piwa idzie w parze z aspiracyjnym stylem życia, a to oznacza, że jeśli jestem kierowcą, jedynym rozsądnym wyborem jest niesięganie po napoje alkoholowe.
– mówi Nawojka Bauer, Specjalistka ds. Marketingu Marki Heineken.
Nasze materiały emitowane są w internecie na platformach VOD, przestrzeniach display oraz w mediach społecznościowych od połowy września do początku listopada i stanowią element długofalowej strategii związanej z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu.