Podkarpacie to mocno niedoceniany rejon Polski, a my chcemy pokazać, że dzieje się tu mnóstwo fajnych rzeczy. Aby to podkreślić wspieramy najlepsze lokalne wydarzenia, koncerty i festiwale.
Browar w Leżajsku kontynuuje wielowiekowe tradycje piwowarskie tego regionu i stanowi ważny punkt na mapie Podkarpacia, a jego związki z muzyką trwają od lat 80., kiedy to na całą Polskę rozsławił go punkowy przebój „Leżajski Full” zaprezentowany podczas Festiwalu w Jarocinie. Obecnie wiele inicjatyw ma na celu podkreślenie lokalnego patriotyzmu i wyjątkowego związku pomiędzy tym browarem a jego okolicą.
Dla wielu mieszkańców Podkarpacia Leżajsk to piwo kultowe. Tym bardziej cieszą mnie bogate plany marki na ten rok. Wiara w lokalny browar i duża liczba planowych inicjatyw z pewnością sprawią, że wariant Leżajsk Pełne zajmie jeszcze mocniejszą pozycję na lokalnym rynku.
– podkreśla dyrektor browaru Leszek Kałuża.
Jednym z elementów działań marki Leżajsk w 2019 roku jest jeszcze mocniejsze podkreślenie swojej obecności w regionie – w ramach akcji Podkarpackie Pełne Wrażeń i promocji piwa Leżajsk Pełne na drogach wjazdowych pojawiły się bilbordy „Leżajsk wita na Podkarpaciu”, powstała strona internetowa pelnastronapodkarpacia.pl, która pomaga zorientować się w bogactwie możliwości i aktualnej ofercie kulturalnej regionu, a marka pojawiła się jako sponsor na lokalnych inicjatyw, m. in. Festiwalu ZEW się budzi, Dni Leżajska czy jubileuszowy 10. Cieszanów Rock Festiwal.
Marka Leżajsk od 2007 roku nieustannie wspiera także lokalny klub siatkarski Asseco Resovia, a w tym roku sponsorowała stworzony wspólnie z kibicami ogromny mural, który stał się ozdobą centrum Rzeszowa, by zawsze przypominać o sportowych emocjach.