International Graduate Programme (IGP) to okazja, by sprawdzić się w międzynarodowym środowisku pracy oraz szlifować talenty przywódcze. HEINEKEN International Graduate Programme to szansa dla żądnych przygód, ambitnych absolwentów – życie w 3 krajach w ciągu 3 lat oraz związany z tym ogromny bagaż doświadczeń to tylko niektóre z jego zalet.
Jedna z uczestniczek programu Dominika, opowiada o swoich doświadczeniach:
– Uważam, że jest to świetna szansa na rozwój i niesamowita przygoda! Moja opinia na temat programu nie zmieniła się, a wręcz przeciwnie – tylko umocniła. Po zakończeniu projektu w Amsterdamie, zostałam przydzielona do projektu w Dublinie. Doświadczenie, które zdobyłam w Holandii, a to, które obecnie zdobywam w Irlandii znacząco się różnią.
– mówi i dodaje
– Wielkim plusem programu jest także jego reputacja wewnątrz organizacji. Od jego uczestników oczekuje się naprawdę dużo i często jesteśmy rzucani na tzw. „głęboką wodę”, ale jednocześnie udostępniane są nam różnorodne formy szkolenia i rozwoju.
Dominika opowiedziała nam także o tym, co do tej pory najbardziej podobało się jej w trakcie programu:
– Zdecydowanie Commerce Week, czyli coroczne wewnętrzne spotkanie działów sprzedaży i marketingu z Grupy HEINEKEN z całego świata. To była doskonała okazja na wymianę doświadczeń na przykład w kontekście obecności tej samej marki w rożnych krajach, czy też możliwość poznania innych marek dostępnych na podobnych rynkach. Niesamowite, ile możemy się od siebie wzajemnie nauczyć w świecie HEINEKEN’a.
Nie sposób się z nią nie zgodzić!