Świąteczna atmosfera towarzyszy nam na każdym kroku, a wraz z nią sklepy, galerie handlowe i ulubione marki przywdziewają bożonarodzeniowe kolory i wzory. W tym roku wśród nich znalazł się też Żywiec w swetrze z motywem śnieżynek i choinek!
Nowe opakowanie to jeszcze nie wszystko – pod koniec listopada w mediach wystartowała kampania świąteczna „Paczka pełna Ż” podkreślająca, że w tym wyjątkowym czasie wszystko staje się lepsze, gdy mamy wokół siebie bliskich nam ludzi. Po raz kolejny puszczamy oko do naszych fanów tym razem wykorzystując wieloznaczność słowa paczka, które może znaczyć zarówno grupę znajomych, prezent jak również czteropak piwa. Aby jeszcze bardziej to zaakcentować wystartował konkurs w którym do wygrania są zestawy przygotowane we współpracy z firmą Pan Tu Nie Stał zawierające czapkę, szal i skarpetki. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny produkt marki Żywiec, na stronie konkursowej zarejestrować paragon oraz odpowiedzieć na pytanie „Czemu zimą raźniej z paczką znajomych?”. Konkurs potrwa 10 tygodni, a co tydzień do wygrania aż 100 paczek z prezentami!
Grudzień to czas spotkań z rodziną i przyjaciółmi. Żywiec chce w nich towarzyszyć Polakom.
– mówi Ewa Stefanowicz – Kierownik ds. aktywacji marek BTL w zespole marki Żywiec.
Nowe opakowanie przywodzi na myśl przyjemną przedświąteczną atmosferę, a cała nasza komunikacja podkreśla, jak ważna jest paczka znajomych, zwłaszcza w tym wyjątkowym okresie w roku.
– dodaje
Zimowy wzór opakowań pojawił się w limitowanej wersji pod koniec ubiegłego roku, a teraz wraca w pełnej krasie! Nowy design objął Żywca i Żywca 0,0% w butelkach i puszkach shrink i nawiązuje do popularnego trendu „ugly christmas sweater”.
Widzieliście już Żywca w zimowej szacie?