Wspieramy lokale w czasie epidemii

Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 postawiła puby, restauracje i bary w sytuacji, która nie miała miejsca nigdy wcześniej. W tym trudnym czasie postanowiliśmy pomóc lokalom, które na co dzień serwują nasze piwo i odebrać je od nich zwracając pieniądze.

Od początku marca coraz mocniej ograniczony jest zakres i możliwości społecznych interakcji – początkowo zamknięte zostały szkoły i przedszkola, jednak szybko dołączyły do nich centra handlowe, urzędy, instytucje kultury, a w ostatnim tygodniu wprowadzony został niemal całkowity zakaz zgromadzeń. Jest to jeden z głównych sposobów przeciwdziałania przenoszeniu się wirusa i w ogromnym stopniu dotyka on obiektów gastronomicznych, pubów i barów, które zostały zamknięte z dnia na dzień.

Wspólnie z naszymi partnerami dystrybucyjnymi odbieramy kegi od naszych klientów gastronomicznych.

W normalnych warunkach cały zespół sprzedaży robił wszystko, żeby barmani i kelnerzy mogli zaoferować jak najświeższe i najlepsze piwo swoim gościom. Dziś, kiedy nie mogą tego zrobić, chcemy stanąć po ich stronie i pozwolić im oddać piwo, którego nie będą mogli sprzedać z uwagi na krótki, zaledwie trzymiesięczny termin przydatności do spożycia.

– mówi Tadeusz Puchała, dyrektor ds. gastronomii w Grupie Żywiec.

Aby pomóc właścicielom i pracownikom lokali przetrwać ten dramatyczny czas postanowiliśmy we współpracy z naszymi kluczowymi partnerami zaoferować naszym klientom możliwość zwrotu nieotwartych kegów z piwami Grupy Żywiec i zwrócić całość poniesionych przez nich kosztów. Mamy nadzieję, że pozwoli to barom i restauracjom ograniczyć straty, które w obecnej sytuacji są nieuniknione.

Szacujemy że przyjmiemy od pubów, restauracji i barów około 25 tys. beczek.

Takie działanie znajduje także pozytywny odbiór wśród właścicieli barów i restauracji, którzy są dziś w najtrudniejszej sytuacji.

Jesteśmy z Grupą Żywiec od wielu lat i cieszę się, że w trudnych czasach możemy liczyć na pomoc. To dowodzi o szczerości współpracy i mocnych fundamentach.

– mówi Paweł Kowalewski, prezes Mex Polska.

W ciągu zaledwie kilku dni zespół sprzedaży skontaktował się z ogromną większością obsługiwanych przez nas barów i restauracji i zaproponował pomoc. Według naszych szacunków wspólnie z naszymi partnerami z dystrybucji odbierzemy łącznie nawet35 tys. beczek piwa o łącznej wartości ponad 6 milionów złotych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Druga strona Ż
czyli na zapleczu Grupy Żywiec

Strona zawiera materiały


przeznaczone dla osób pełnoletnich.

przeznaczone dla osób

pełnoletnich.

Podaj swoją datę urodzenia:

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Wstawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies.