Długoletnia współpraca dwóch warszawskich symboli potrwa kolejne 3 sezony – Klub Legia Warszawa oraz marka Królewskie przedłużyły umowę sponsoringową trwającą od 2004 roku.
Dwa nierozerwalnie związane ze stolicą podmioty – klub piłkarski o ponad stuletniej historii i warszawskie piwo o długich tradycjach łączą siły, by dać warszawiakom jeszcze więcej okazji do sportowych emocji i dumy z własnego regionu. Najpopularniejsze piwo w Warszawie i tegoroczny piłkarski Mistrz Polski przedłużają trwającą od 16 lat współpracę. To wzorowy przykład stabilnego i długoterminowego sponsoringu sportowego, wsparcia wybranego klubu na dobre i złe, przez długie lata.
Marka Królewskie nie organiczna się tylko do wsparcia finansowego Legii Warszawa – to nie tylko partner klubu, ale także kibiców! Od lat działamy mazowieckim rynku, odwołując się do lokalnego patriotyzmu i łącząc go z kibicowaniem. Nie bez powodu mówi się, że kibice to dwunasty zawodnik, a dzięki ich wsparciu i dopingowi zawodnicy wspinają się na wyżyny swoich możliwości.
Na stadionie liczy się miłość do sportu i ulubionej drużyny, a niekoniecznie to, skąd kto pochodzi, bo Legia jest obecna wszędzie. Przekonywali o tym w kampanii „Moje miejsce zawsze z Legią” fotograf Piotr Kucza oraz spiker sportowy i były zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski, którzy kibicują warszawskiemu klubowi od najmłodszych lat. Wspierana przy pomocy filmu z ich udziałem loteria zorganizowana w 2019 roku wspólnie przez Królewskie i Legię Warszawa pokazała, że mechanizmy sprzedażowe mogą łączyć się z budowaniem zaangażowania i emocji takich jak lokalny patriotyzm.
Sponsoring warszawskiego Klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka obecna jest na stadionie, na koszulkach piłkarzy i wśród kibiców.
– mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, właściciela marki Królewskie.
Wraz z klubem i jego fanami celebrujemy osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promujemy też klub i naszą współpracę na rynku.
– dodaje Katarzyna.
W ostatnich latach mieliśmy szczęście świętować wspólnie sukcesy Legii Warszawa, ale nie zawsze w czasie naszej współpracy tak było. Jednak sponsoring, podobnie jak kibicowanie, naszym zdaniem nie jest związany z sukcesami czy porażkami drużyny – zawsze kochamy nasz klub, a wieloletnie kontrakty sponsorskie pozwalają podkreślać te stałe i niezmienne związki.
Legia Warszawa będzie bronić Mistrzostwa Polski, a pomóc mają w tym doskonałe transfery, z Arturem Borucem na czele. Królewskie natomiast od lat broni swojej niezachwianej pozycji lidera na mazowieckim rynku piwa. Królewskie i Legia Warszawa to partnerstwo na dobre i złe, a tegoroczny sezon, inny niż wszystkie dotychczasowe, pokazuje, że stabilne wsparcie dla klubu jest ważniejsze niż kiedykolwiek.