Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie możecie oglądać nowy spot Żywca promujący 3 bezalkoholowe warianty naszego piwa. Teraz można cieszyć się nim zawsze i wszędzie!
Od lat zachęcamy, by cieszyć się Ż, a nasi klienci przyzwyczaili się do humorystycznego podejścia marki, zabawnych i pełnych życia reklam. Nasz najnowszy spot doskonale wpisuje się w ten trend. Bazujemy na powszechnie znanym utworze z lat 80 „The Final Countdown” zespołu Europe, który niezmiennie stanowi hit imprez i domówek. Jednocześnie podkreślamy, że teraz miłośnicy piwa mogą cieszyć się nim bez względu na okoliczności, bo bezalkoholowe może towarzyszyć nam nie tylko na wakacjach czy imprezie ale także w pracy, na plaży czy nawet w bibliotece 😉
Zgodnie z żywieckim stylem, marka komunikuje się z przymrużeniem oka, czyniąc z „TURURURU” manifestację radości z nieograniczonych możliwości.
– mówi Agata Matuszewska, Specjalista ds. Marketingu marki Żywiec.
W reklamie podkreślamy także, że teraz klienci mają wybór! Poza klasycznym Żywcem w naszej Strefie Zero znajdują się także dwa inne warianty naszego flagowego piwa: Żywiec Białe 0,0% oraz Żywiec Sesyjne IPA 0,0%, a także bezalkoholowy Heineken oraz Warka Radler w pięciu wariantach smakowych: Cytryna, Ciemne cytrynowe, Rabarbar z truskawką, Grejpfrut z pomarańczą i Jabłko z miętą.
Jeśli masz ochotę na piwo to teraz już nic cię nie ogranicza!