Sezon 2021 rozkręci nowa odsłona Desperadosa inspirowana popularnym drinkiem.
Letnia zabawa będzie mieć smak truskawkowej margarity!
Wychodzenie poza schematy to znak rozpoznawczy marki – nic więc dziwnego, że zaskakuje swoich fanów coraz to nowymi smakami! Tym razem do ekipy dołącza Desperados Strawberry Margarita o obniżonej do 3% zawartości alkoholu, by jeszcze dłużej móc cieszyć się zabawą i orzeźwieniem! Jeśli chcecie spróbować jak smakuje, to już możecie wybrać się na poszukiwania do sklepów.
Podkreślając przywiązanie marki do nowości i świeżości w ramach promocji Desperados Strawberry Margarita 3% jedną z kreacji przygotował Krzysztof Kuki Iwański, grafik na co dzień zajmujący się projektowaniem plakatów dla spektakli, festiwali i wydarzeń muzycznych.
Desperados Strawberry Margarita 3% został stworzony specjalnie dla konsumentów w Polsce. W badaniach poprzedzających wprowadzenie go na rynek, zdecydowana większość respondentów uznała ten wariant za atrakcyjny i pasujący do marki. Wierzymy, że nasza nowość przypadnie do gustu dotychczasowym odbiorcom Desperadosa, ale także przyniesie marce wiele nowych fanek i fanów.
– mówi Anna Owczarska, Starszy Kierownik Marki Desperados w Grupie Żywiec.
Nowy wariant dołącza do pięciu dostępnych już obecnie na rynku: klasycznego łączącego nuty piwa i tequili, energetycznego Desperados Red z guaraną, a także dwóch innych wersji stanowiących interpretację popularnych drinków: Desperados Mojito oraz Desperados Whisky Sour, a także wariantu o obniżonej zawartości alkoholu Desperados Lime 3%.