Marka Specjal wraz z regionalnymi Organizacjami Turystycznymi z północnych regionów polski zaprasza turystów do poznania niezwykłych zakątków Polski. Ruszyła kampania pod hasłem „Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ”.
W czasach, gdy branża turystyczna przeżywa trudności, Specjal promuje wyjątkowe miejsca w swojej okolicy i wspiera regionalną turystykę. Kampania zachęca do odwiedzenia trzech województw na północy Polski, gdzie króluje Specjal – warmińsko-mazurskiego, kujawsko-pomorskiego i pomorskiego.
Wszystkim Polakom szukającym jeszcze miejsca na wakacje, a także tym, którzy myślą o wypadzie na weekend, chcemy pokazać, że całkiem blisko, w północnej Polsce czeka na nich piękno naszego regionu oraz doskonała infrastruktura i różnorodna oferta.
– mówi Magdalena Cichocka-Fronc, Senior Brand Manager marki Specjal.
W reklamach pojawiają się wyjątkowe atrakcje turystyczne z Północy, a działania online odsyłają zainteresowane osoby bezpośrednio na strony partnerów akcji: pomorskie.travel, mazury.travel, kujawsko-pomorskie.travel. W ten sposób mamy szansę zainteresować Polaków regionem który jest nam tak bliski i pokazać, że nie wcale nie trzeba jechać daleko, by zobaczyć coś niezwykłego. Chełmińskie Carcassonne, mazurska Wenecja czy Szwajcaria Kaszubska czekają na odkrycie zaledwie kilka godzin od domu!
W czasach, gdy branża turystyczna przeżywa trudności, kampania Specjala ma na celu wsparcie turystyki w regionie. Dlatego partnerami akcji są organizacje, które na co dzień działają w zakresie promocji regionu.
– podkreśla Magdalena.
Ruch z całej kampanii internetowej kierujemy bezpośrednio na prowadzone przez tej organizacje strony z informacjami turystycznymi. Liczymy, że zasięg kampanii przełoży się na większe zainteresowanie Północą Polski.