Odkryj rozrywkową stronę swojej natury na Planecie Warka! Nowy spot zapowiada nową, bardziej przystępną dla każdego komunikację marki.
Planeta Warka to już nie tylko męski świat, ale miejsce dla wszystkich którzy lubią dobrą zabawę i relaks w gronie znajomych. W świecie pełnym powagi każdy z nas potrzebuje chwili, by się pośmiać i powygłupiać, poczuć się naprawdę sobą, a spotkanie przy piwie z przyjaciółmi to doskonała okazja, by pokazać swoją wyluzowaną i radosną stronę.
Sezon 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka – wszystkie warianty marki, w tym Warka Radler i wersje bezalkoholowe zyskują jedną spójną komunikację, a świat Warki przestaje być domeną wyłącznie mężczyzn. Chcemy pokazać w ten sposób, że to piwo dla każdego, pasujące do różnych okazji i tak jak w życiu, tak na Planecie Warka, możemy bawić się razem, choć przecież jesteśmy różni.
Zaczynamy zupełnie nowy rozdział w epickiej historii Planety Warka.
– tłumaczy Marcin Drożyński, Senior Brand Manager Warki.
Stworzyliśmy jedną, spójną rodzinę Warki, w której każdy znajdzie coś dla siebie. W rodzinie Warki mamy teraz piwo dla każdego i na każdą okazję – orzeźwiającego lagera Warka Jasne Pełne, wyjątkową dwu-słodową Warkę Strong, cały szereg smakowych piw Warka Radler 3,5% oraz soczyście owocową, bezalkoholową Warkę Radler 0,0% w wielu smakach. Wierzymy, że podjęte działania pozwalają nam budować spójną, parasolową tożsamość marki.
– dodaje Marcin.
4 kwietnia pojawiła się pierwsza wspólna reklama prezentująca całą rodzinę Warki w jednym spocie, dodatkowo integrację wewnętrzną marki podkreśla nowy, ujednolicony dla wszystkich piw wygląd opakowań. Dzięki temu klient nie będzie miał problemu z rozróżnieniem poszczególnych wariantów Warki, a jednocześnie będzie mógł szybciej rozpoznać swoje ulubione piwo pośród innych na sklepowej półce.