Moje Ż czyli wspieramy pracowników

W Grupie Żywiec wspieramy naszych pracowników w radzeniu sobie z wyzwaniami nie tylko na polu zawodowym, ale i prywatnym. Program wsparcia Moje Ż, który prowadzimy od ponad roku, dziś nabiera jeszcze większego znaczenia.

Żyjemy w świecie, który jest coraz bardziej nieprzewidywalny i w którym coraz częściej przychodzi nam zmagać się z różnymi wyzwaniami nie tylko na szczeblu zawodowym, ale i prywatnym. Odczuwamy to szczególnie teraz w związku z zagrożeniem epidemiologicznym w kraju i w Europie. Wszyscy w ciągu zaledwie kilku dni znaleźliśmy się w zupełnie nowej rzeczywistości. Hasło Ludzie są dla nas najważniejsi w takich czasach nabiera szczególnego znaczenia.

W Grupie Żywiec oferujemy pracownikom program wsparcia, który pomaga uporać się z trudnymi sytuacjami życiowymi, które zdarzają się przecież każdemu z nas. Jak to działa w praktyce?

W ramach programu pracownicy i członkowie ich rodzin mogą w wybrany przez siebie sposób skorzystać z porady eksperta w czterech obszarach:

  • Pomoc psychologiczna (m. in. stres, wyczerpanie, przemęczenie, depresja, wypalenie zawodowe, uzależnienie od alkoholu, narkomania, problemy w relacjach z partnerem, problemy wychowawcze i edukacyjne dzieci, zaburzenia psychiczne, sytuacje kryzysowe)
  • Pomoc prawna (m. in. kupno i sprzedaż nieruchomości, wynajem, prawo spadkowe, dziedzicznie długów, eksmisja, roszczenia odszkodowawcze i wypadki w pracy)
  • Pomoc finansowa (m. in. podatki, deklaracje podatkowe, ulgi i programy rządowe, kredyty hipoteczne, kredyty studenckie, domy i mieszkania komunalne, zadłużenie i kryzysy finansowe)
  • Pomoc zdrowotna (m. in. dietetyka, cukrzyca, nadwaga i dieta, trener osobisty, równowaga zawodowo-osobista, przemęczenie)

Każdy z pracowników może skorzystać z 4 form bezpłatnego wsparcia, w zależności od swoich preferencji: infolinii, strony internetowej, aplikacji mobilnej oraz osobistego spotkania. Dostęp do usługi jest całodobowy, 7 dni w tygodniu, zgłoszenia przyjmowane są przez operatorów przeszkolonych w identyfikacji problemów, a umówienie porad następuje najpóźniej w ciągu 48 godzin od kontaktu. W sytuacjach kryzysowych interwencja psychologiczna jest natychmiastowa. Porad w ramach programu udzielają niezależni, wysoko wykwalifikowani specjaliści w swoich dziedzinach, a poradnictwo realizowane jest przez zewnętrzną firmę i podlega pełnemu zachowaniu poufności.

Do dyspozycji naszych pracowników jest serwis internetowy, który poza kontaktem ze specjalistą pozwala na dostęp do setek artykułów tematycznych, testów i kwestionariuszy, które pomagają w określeniu swojej aktualnej sytuacji i problemów wymagających rozwiązania. Poza tym dostępne są aplikacje mobilne w formie chatu oraz teleporady przez dedykowaną infolinię.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Druga strona Ż
czyli na zapleczu Grupy Żywiec

Strona zawiera materiały


przeznaczone dla osób pełnoletnich.

przeznaczone dla osób

pełnoletnich.

Podaj swoją datę urodzenia:

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Wstawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.