Lato z Desperadosem

Z Michałem Kacnerem, Młodszym Kierownikiem Marki, rozmawiamy o lecie festiwali i powrocie Desperadosa do imprezowych korzeni.

Czego mogą spodziewać się fani Desperadosa tego lata?
W tym sezonie najważniejszy jest dla nas powrót do korzeni, chcemy przywołać atmosferę gorącej imprezy i nieskrępowanej zabawy, która tak mocno kojarzona jest z Desperadosem, dlatego planujemy zdecydowanie mocniej zaakcentować naszą obecność festiwalowo-eventową. Desperados w sezonie 2023 jest bliższy konsumentowi i bardziej angażuje się w różnego typu wydarzenia. Chcemy generować dla naszych fanów więcej fajnych wspomnień i niesamowitych doświadczeń poprzez nasze strefy na festiwalach, które w tym roku będą największe i najbardziej rozbudowane w historii.

Czego mogą się spodziewać miłośnicy Desperadosa w strefie festiwalowej?
Jako marka Desperados będziemy w tym roku mieli na festiwalach nie tylko strefy sprzedażowe, jak to było dotychczas, ale także po raz pierwszy w historii strefę wizerunkową, żeby konsumenci mogli poczuć większe przywiązanie do marki.

Hasłem tego sezonu jest w tym roku „Bierz, co chcesz”, które nawiązuje do naszej loterii konsumenckiej z nagrodami do wyboru. Idziemy też o krok dalej – z Desperadosem bierzesz z życia co chcesz, a na festiwalach dodatkowo „Grasz, co chcesz” – w naszej strefie arcade będzie można zagrać w najpopularniejsze automaty do gier, jak np. w legendarnego już cymbergaja. Będzie też unikalna karuzela, która wprawi Was w doskonały festiwalowy nastrój. Do naszych stref zapraszamy wszystkich naszych konsumentów, aby jeszcze bliżej poczuli charakter marki Desperados. Chcemy ich mocniej angażować i budować najlepsze wspomnienia. Na festiwalach będą też tzw. Instagrammable booth, czyli designerskie tła pozwalające wygenerować świetne fotki do wykorzystywania w mediach społecznościowych oraz jako pamiątki z eventów, na których spędziliście czas ze swoimi znajomymi

Gdzie w tym roku pojawią się strefy Desperadosa?
Czeka nas festiwalowe lato z Desperadosem! Zaczęliśmy wcześnie, od Orange Warsaw Festival w ubiegły weekend, ale to dopiero początek! Największym wydarzeniem lata jest dla nas przejęcie przez markę Desperados festiwalu Audioriver w Płocku w dniach 28-30 lipca. Będziemy pierwszy raz w historii sponsorem tego festiwalu, z czego jesteśmy niezmiernie dumni, bo jest to najważniejsze w Polsce święto muzyki elektronicznej, z którą jako marka Desperados najbardziej się utożsamiamy. Będziemy oczywiście obecni na Openerze od 28 czerwca do 1 lipca, jak miało to miejsce także w poprzednich latach, ale tym razem nasza strefa będzie większa i bardziej obfitująca nie tylko w piwo, ale także w atrakcje dla festiwalowiczów. Jako marka pojawimy się jeszcze na dwóch festiwalach – Sunrise Festival oraz Sun Festival w Kołobrzegu, które odbywają się w tym samym miejscu tydzień po tygodniu, 21-24 lipca oraz 28-30 lipca.

Za nami zatem pierwszy festiwal, a do końca lata czekają nas jeszcze 4 duże imprezy, z których największą będzie dla nas Audioriver, gdzie będziemy mieć najwięcej miejsca i możliwości, żeby przygotować dla miłośników marki Desperados coś naprawdę wyjątkowego.

Więcej ciekawych doświadczeń i imprezowych wspomnień dla naszych konsumentów będziemy chcieli dostarczyć w lokalu Luna Park, który pozyskaliśmy jako marka Desperados w tym roku. Mamy tam swój dedykowany bar, jest strefa, gdzie można napić się piwa, odpocząć na leżaku, posłuchać muzyki, konsumenci mogą liczyć na różnego rodzaju aktywacje, które będą odbywać się tam przez cały sezon. Lokal znajduje się w Warszawie nad Wisłą, na Wale Miedzeszyńskim. Będziemy tam obecni do końca lata.

Czy na eventach pojawią się też bezalkoholowe warianty Desperadosa?
Jak najbardziej! Jak już mówiłem hasłem lata jest u nas „Bierz, co chcesz” i dotyczy to także naszego szerokiego portfolio, gdzie znajdziemy piwa 0,0%, piwa lekkie 3% oraz 4,5% oraz piwa mocniejsze o zawartości alkoholu blisko 6%. Podczas tegorocznych festiwali zawsze chcemy mieć w ofercie chociaż jeden wariant bezalkoholowy, którym będzie nasz flagowy Desperados Lemon 0.0% 

Dziękujemy za rozmowę!

Druga strona Ż
czyli na zapleczu Grupy Żywiec

Strona zawiera materiały


przeznaczone dla osób pełnoletnich.

przeznaczone dla osób

pełnoletnich.

Podaj swoją datę urodzenia:

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Wstawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.