Z Michałem Kacnerem, Młodszym Kierownikiem Marki Desperados, rozmawiamy o nowej kampanii i letnich planach festiwalowych Desperadosa.
Co przygotowała marka Desperados na lato?
To, co jest unikalne dla Desperadosa to latynoski vibe, pozytywne podejście do życia pełne radości i świętowania, niekończąca się fiesta, radość ze spotkań z innymi. W tym roku jeszcze bardziej chcemy się na tym skupiać. Król imprezy może być tylko jeden!
W tym roku mamy nowy spot i po raz pierwszy w historii marki utwór, który został wykorzystany w tej kampanii. Współpracujemy w niej z raperem ReTo, idolem młodego pokolenia, który stworzył utwór „Gasolina” bazując na Cancion Del Mariachi z kultowego filmu „Desperado”. W kampanii pokazujemy nieokiełznanego imprezowego ducha o meksykańskich i latynoskich korzeniach, które są w DNA Desperadosa. Poprzez ten spot i utwór trochę łączymy pokolenia, bo starsi konsumenci znają i kochają film „Desperado”, z kolei ReTo to idol młodego pokolenia, śmiało sięgający po te skojarzenia.
Gdzie będzie można spotkać latem Desperadosa?
W tym roku będziemy obecni aż na czterech letnich wydarzeniach muzycznych – Orange Warsaw Festiwal, potem na Open’erze, następnie na Sunrise Festiwal i w końcu na Sun Festiwal.
Czego można się spodziewać w strefach festiwalowych Desperadosa?
Marka Desperados wychodzi poza schematy i stara się zagwarantować niezapomniane przeżycia i właśnie tego typu aktywności będziemy oferować naszym konsumentom na festiwalach w tym roku. To, co będziemy robić jako marka Desperados na festiwalach, będzie spójne ze spotem marki i całą identyfikacją, którą stworzyliśmy dla tegorocznej komunikacji. Nasze strefy będą pełne selfie pointów i innych mocno instagramowych elementów, które będą bardzo ładnie wyglądać na zdjęciach, ale nie chcę zdradzać wszystkich niespodzianek jakie będą czkać na gości naszych stref 😉
Choć wydarzenia festiwalowe trwają zwykle tylko kilka dni, to są czymś w co zarówno my jaki i organizatorzy wkładamy bardzo wiele wysiłku, przygotowania trwają na długo przed rozpoczęciem wydarzenia, nawet wiele tygodni i miesięcy. Dlatego tak dbamy, by nasze strefy były wyjątkowe. Zachęcamy naszych gości, by robili sobie tam zdjęcia, bo dzięki tym wszystkim fotogenicznym lokacjom możemy stworzyć wspólne wspomnienia, które zostaną w pamięci uczestników dłużej niż sam festiwal i które fajnie będzie pokazać znajomym. Dlatego w naszych strefach konsumenci mogą liczyć nie tylko na świetne piwa, imprezowy nastrój i niezapomniane wrażenia, ale też na ich piękną otoczkę, która aż prosi się o to by ją zatrzymać w kadrze na później.
Podczas festiwali będziemy oferować szeroką gamę produktów, wśród nich na pewno znajdzie się wielki come back tego sezonu czyli Desperados Nocturno, którego uwielbiają nasi konsumenci. Na co dzień dostępny jest w sieci sklepów Żabka, ale znajdziecie go także w naszych strefach festiwalowych w te wakacje! Ale to jeszcze nie koniec – bo przygotowaliśmy dla odwiedzających wyjątkowe nagrody w promocjach buy&get, które będą dostępne wyłącznie na festiwalach, więc oprócz świetnej zabawy, utrwalonych w kadrach wspomnień czekają na was też unikalne gadżety Desperadosa!
Dziękujemy za rozmowę i do zobaczenia na wakacyjnych eventach!