Technologie cyfrowe otaczają nas ze wszystkich stron. Aby lepiej je poznać i zrozumieć organizujemy Digital Friday, czyli piątkowe spotkania w luźnej atmosferze, które pozwalają na zaznajomienie się z najnowszymi trendami, zadawanie pytań i wymianę doświadczeń.
Digital Friday to cykliczne spotkania, które dają pracownikom szansę na poznawanie świata nowych technologii i pozwalają się przekonać, że wcale nie jest to wiedza tajemna, tylko dla wybranych. Wcześniej spotkania miały miejsce w naszym warszawskim biurze, obecnie z oczywistych względów stały się jeszcze bardziej cyfrowe i odbywają się online.
Nie chcemy, by wiedza technologiczna była zarezerwowana dla działu IT i tylko osoby, które z racji swojej funkcji są wyznaczone, by zajmować się innowacjami i technologiami, miały do niej dostęp, ale by cała organizacja była na podobnym poziomie.
– mówi Magdalena Kaczyńska – Specjalistka ds. rozwoju systemów IT
Dyskutujemy o wykorzystywaniu nowych technologii w biznesie, ale też po prostu staramy się poszerzać horyzonty. Nasz projekt cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co bardzo nas cieszy – frekwencja na webinarach sięga 120 osób!
Każdy Digital Friday trwa około półtorej godziny i ma formę wykładu połączonego z panelem dyskusyjnym lub sesją pytań i odpowiedzi. Dzięki temu mogą brać w nich udział osoby o różnym poziomie zaawansowania technicznego i każdy może dowiedzieć się czegoś nowego! Podczas każdego spotkania poruszany jest jeden temat z zakresu szeroko rozumianej technologii. Dotychczas rozmawialiśmy już między innymi o cyberbezpieczeństwie, psychologii technologii, marketingowych innowacjach, a także gamingu i esporcie oraz kryptowalutach.
Digital Friday to sprawdzone źródło informacji, co jest szczególnie ważne teraz, kiedy wiadomości wszędzie jest mnóstwo, ale laikowi trudno jest z nich wyłapać to co jest poprawne i istotne. Nasze spotkania dają uczestnikom możliwość wejścia w temat od podstaw.
– mówi Magdalena i podaje przykłady:
Podczas spotkania dotyczącego gamingu i esportu wśród uczestników byli zarówno zaawansowani gracze, którzy chcieli dowiedzieć się czegoś więcej i podyskutować, ale też osoby, które są całkowicie nowe w temacie, a zainteresowały się nim, bo mają dzieci w takim wieku i esport zaczyna je interesować. Podobnie było w przypadku bitcoina – temat cieszył się dużym zainteresowaniem i wywołał wiele dyskusji. Co więcej po spotkaniu o gamingu i esporcie okazało się, że mnóstwo osób w firmie gra. Postanowiliśmy wykorzystać ten moment i stworzyliśmy na naszej platformie grupę graczy, która bardzo szybko się rozrasta. Pracownicy dzielą się swoimi nickami, żeby grać wspólnie, co stanowi zaskakujący element integracyjny w dobie przymusowej izolacji, bo można poznać kogoś z firmy, kto podziela nasze zainteresowania.
Wszyscy pracownicy, którzy chcą dowiedzieć się więcej o tym, co słychać w świecie nowych technologii, mogą brać udział w Digital Friday!