Challenge accepted!

Piwne kwestionariusze to cykl pytań do naszych pracowników. Prezentujemy w nim w jaki sposób znaleźli się w Grupie Żywiec i czym zajmują się na co dzień. Dzisiaj rozmawiamy z Agatą Dulską.

Gdzie pracujesz i czym zajmujesz się w Grupie Żywiec?
Pracuję w biurze w Warszawie. W Grupie Żywiec jestem Key Account Managerem – odpowiadam za współpracę i budowanie relacji z kluczowymi klientami rynku stacji paliw.

Co najbardziej lubisz w swojej pracy? Co jest w niej najciekawsze lub wyjątkowe?
Najbardziej w mojej pracy lubię to, że w sprzedaży dużo się dzieje i ciągle pojawiają się nowe wyzwania. Najciekawsza dla mnie jest różnorodność klientów, z którymi pracuję i możliwość globalnej współpracy. Uwielbiam spotkania i wymianę doświadczeń z kolegami z innymi rynków Heinekena. A do tego pracuję w świetnym zespole, pełnym pozytywnych ludzi z dużym doświadczeniem, od których mogę się uczyć.

Jak zaczęła się Twoja przygoda z piwem?
Pamiętam jak zwiedzałam muzeum Heinekena w Holandii i powiedziałam do siostry, że super byłoby kiedyś pracować w branży piwowarskiej. A 2 lata później zaczęłam swoją przygodę w Grupie Żywiec dzięki letnim praktykom w ramach Warzelni Talentów. Miało być na chwilę, a zaraz minie 5 lat od kiedy tu pracuję 😉

Jaka była najbardziej nietypowa sytuacja jaka przydarzyła Ci się w pracy?
W zeszłym roku na samym początku pandemii, kolega (ówczesny Dyrektor Gastronomii) zapoczątkował świetną inicjatywę, w ramach zbiórki charytatywnej ogłosił wyzwanie #FmcgManagersChallenge16. Nominacja nie ominęła także mnie – będąc wywołanym przez Dyrektora Sprzedaży nie wypada odmówić. Nigdy nie przypuszczałam, że będę musiała rapować i to w pracy 😀 Muszę przyznać, że ograniczenie czasowe 72 godzin pobudziło niesamowicie kreatywność naszych pracowników i cudownie oglądało się rozwój tego wyzwania. Super, że inicjatywa ta wyszła także poza szeregi Grupy Żywiec i integrowała ludzi z całej branży FMCG.

Co ciekawego dzieje się Twoim zdaniem obecnie na rynku piwa? Na co warto zwrócić uwagę?
Na pewno najciekawszym trendem na rynku piwa jest dynamiczny rozwój piw bezalkoholowych. Chociaż kategoria ta jest młoda, to dzięki dynamicznemu rozwojowi dorównuje już wartościowo dojrzałym kategoriom. I co najważniejsze, oferta piw 0.0% cały czas się rozszerza i zaskakuje. Poza klasycznym lagerem znajdziemy tu całą gamę piw smakowych, a także piwa kraftowe.

Piwo to dla Ciebie pasja czy tylko praca?
Jedno i drugie! Co roku z niecierpliwością czekam na nowości piwne i na bieżąco analizuje, co się dzieje na rynku. Nie da się też ukryć, że piwo zawsze znajdziecie u mnie w lodówce.

Co ciekawego robisz, gdy nie pracujesz?
Po pracy, cały czas staram się próbować nowych rzeczy. Zimą jeżdżę na nartach i morsuję, a latem uczę się windsurfingu i kitesurfingu. Ostatnio też uczę się grać na ukulele.

Jestem osobą, której też ciężko jest wytrzymać w jednym miejscu dlatego uwielbiam podróże. Szczególnie te na dziko – kempingi i podróże samochodem.

Moje ulubione piwo to…
Żywiec APA. Jestem ogromnym fanem wariantów Żywieckich.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Druga strona Ż
czyli na zapleczu Grupy Żywiec

Strona zawiera materiały


przeznaczone dla osób pełnoletnich.

przeznaczone dla osób

pełnoletnich.

Podaj swoją datę urodzenia:

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Wstawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.