Heineken w zeszłym roku zaproponował młodym dorosłym zupełnie nowy typ piwa, lekki i orzeźwiający Heineken Silver, który zdobył ogromną popularność wśród konsumentów, ponieważ idealnie pasuje zarówno do wieczorów na plaży, jak i gorących dni w mieście. Tegoroczny sezon rozpoczyna od loterii konsumenckiej, w której do zdobycia są liczne nagrody, w tym wakacje marzeń!
Premiera Heinekena Silver w cyfrowej rzeczywistości, gdzie nie dało się spróbować nowego piwa, była puszczeniem oczka do najmłodszych konsumentów, ale ich reakcje były już jak najbardziej realne. Heineken Silver stał się przebojem nad Wisłą, a Polska stała się w 2022 roku się najważniejszym rynkiem dla tego wariantu w Europie oraz trzecim na świecie! Kontynuując dobrą passę komunikacja Silvera ten sezon otwiera loterią konsumencką pod nazwą Lato przyjemności z Heineken, która trwać będzie od 1 kwietnia do 31 sierpnia 2023. Została ona przygotowana przede wszystkim z myślą o generacji Z, stąd proste zasady oraz nagrody szczególnie pożądane przez tę grupę wiekową. Codziennie do zgarnięcia kasa na przyjemności w postaci kodów do serwisów muve.pl oraz pyszne.pl, a co tydzień bon o wartości 10 000 złotych na wakacje marzeń do realizacji przez serwis wakacje.pl.
W Heinekenie skupiamy się przede wszystkim na Gen Z.
– mówi Tomasz Hadam, Senior Brand Manager marki Heineken.
Z myślą o nich szykujemy się na lato pełne przyjemnego orzeźwienia. Zaczynamy od loterii, w której do wygrania są nagrody, które z pewnością przypadną do gustu młodym dorosłym. Loteria wsparta jest komunikacją na opakowaniach, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz kampanią ATL, w tym dedykowanym spotem TV, podkreślającym orzeźwiający charakter marki Heineken.
– dodaje Tomasz.
W promocji biorą udział piwa Heineken, Heineken 0,0% oraz Heineken Silver. Aby wziąć udział w loterii należy kupić promocyjne opakowanie i zarejestrować kod na stronie heineken.com. Jeden uczestnik może zarejestrować maksymalnie 5 kodów w ciągu doby. Powodzenia!