Startuje nowa, największa od wielu lat, kampania Tatry pod hasłem „Tatry się należą”, a wraz z nią na sklepowych półkach pojawiają się zupełnie nowe opakowania tego piwa, jeszcze mocniej podkreślające związki z polskimi górami.
Nowa szata graficzna podkreśla męski charakter marki, wysoką jakość i orzeźwiający charakter piwa. Nowe opakowanie Tatry trafia do sprzedaży po wielu latach bez zmian i warto podkreślić, że to nie tylko kosmetyczne poprawki, czy odświeżenie linii wizualnej, ale gruntowne zmiany, które stawiają Tatry na pierwszym miejscu. Góry wprawdzie znajdowały się również na poprzedniej wersji opakowań, jednak teraz dzięki zmianom wizualnym znajdują w centrum zainteresowania, stają bardziej widoczne i angażujące, przyciągają uwagę.
Dodatkowo nowa kampania podkreśla ich symboliczne znaczenie – za codzienny wysiłek, zarówno w pracy, jak i w domu, należy się zasłużony odpoczynek niezbędny do ponownego naładowania baterii. Nowe opakowania mają też uszlachetnioną kolorystykę, dodany kolor granatowy oraz złote elementy, które wspólnie z nową ikoną marki sprawiają, że Tatra w oczach konsumentów postrzegana jest jako marka współczesna i na czasie. Dodatkowo przełomowy design podkreśla wysoką i sprawdzoną jakość produktu.
Patrząc na zmiany kulturowe, jakie zaszły w ostatnich latach widać, że jako społeczeństwo przeszliśmy ewolucję, a co za tym idzie zmieniła się również rola mężczyzn.
– mówi Julia Czyżykowska, Kierownik marki Tatra.
Przedstawione w spotach nowe pozycjonowanie Tatry oraz zmiany graficzne na opakowaniach świetnie odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn i razem z planowanymi na kolejne miesiące działaniami tworzą spójny oraz konsekwentny wizerunek marki.
– dodaje.
Opakowania i identyfikacja wizualna marki się zmieniają, jedno pozostaje jednak niezmienne – każdemu należy się chwila wytchnienia, odpoczynek po wysiłku, relaks po ciężkim dniu i o tym przypominać będziemy w nowej kampanii Tatry.