Lekko wkraczamy w piwny sezon. W odpowiedzi na potrzeby naszych konsumentów rozwijamy nową piwną kategorię. Sesyjny lager o łagodnym smaku i obniżonej zawartości alkoholu – Żywiec Jasne Lekkie 4,5% właśnie trafia na rynek. Aż chce się Ż!
Marka Żywiec od lat poszerza piwne horyzonty i zaskakuje konsumentów. W 2014 roku wprowadziliśmy na rynek nasze warianty przedstawiając szerokiej publiczności nowe piwne style, a w 2018 roku rozpoczęliśmy bezalkoholową rewolucję. W tym roku dostrzegliśmy potencjał sesyjnych lagerów.
Innowacyjność wpisana jest w DNA marki Żywiec.
– mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, Dyrektor Marketingu w Grupie Żywiec.
Od lat obserwujemy coraz większe zainteresowanie konsumentów piwami o niższej goryczce i zawartości alkoholu. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, stworzyliśmy sesyjnego lagera, czyli piwo o przyjemnym, delikatnym smaku, które może być ciekawą odmianą od bardziej goryczkowych piw. To gatunek piwa mało jeszcze popularny w Polsce, dlatego możemy śmiało stwierdzić, że rozpoczynamy budowę tej kategorii na szeroką skalę.
– dodaje.
Z badań wiemy, że młodsze osoby, kobiety oraz miłośnicy lekkich piw szukają lagerów o orzeźwiającym, mniej goryczkowym smaku i niższej zawartości alkoholu.
– mówi Emilia Wróblewska-Hunek, Brand Manager marki Żywiec.
Dotychczas nie było na rynku takiej propozycji od uznanej polskiej marki. Ale na szczęście – teraz jest Żywiec Jasne Lekkie!
Słoneczny kolor oraz specjalnie dobrana kompozycja łagodnych odmian chmielu sprawia, że Żywiec Jasne Lekkie, dzięki swojej łagodności przypadnie do gustu nowym grupom konsumentów.
Na uwagę zasługuje też zupełnie nowy projekt opakowań przygotowany specjalnie dla tej nowości – dedykowana transparentna żywiecka butelka z etykietami zaprojektowanymi w duchu nowoczesnego minimalizmu. Żywiec Jasne Lekkie dostępny będzie także w srebrnych puszkach. Nasza nowość będzie się zdecydowanie wyróżniać na sklepowych półkach i w lodówkach!
Na potrzeby konsumentów, zwłaszcza w tak dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, trzeba odpowiadać szybko i sprawnie, dlatego projekt powstał w rekordowo krótkim czasie, a proces powstawania tej nowości to najlepszy przykład świetnej zespołowej współpracy. Robiliśmy dosłownie wszystko, żeby Żywiec Jasne Lekkie jak najszybciej trafił na rynek – i udało się to tylko dzięki wielkiemu zaangażowaniu całego zespołu. Trzeba przyznać – nie było lekko, ale bez wątpienia było warto ?
– dodaje Emilia.