Po raz pierwszy w historii do sklepów trafia limitowana edycja Tatry – #ludziezcharakterem. Chcemy docenić bohaterów dnia codziennego i niezwykłych mężczyzn, którzy realizują swoje pasje.
Opakowania Tatry z tej wyjątkowej serii zdobią wizerunki 5 bohaterów, których może znać każdy z nas. Może to ulubiony sąsiad, który codziennie spędza czas w swoim garażu polerując zabytkowe auto albo koledzy, których zawsze można spotkać w górach czy na morzu, bo to ich żywioł. Celowo na naszych etykietach pojawiły się nazwy związane raczej z pasją niż konkretnym zawodem, ponieważ chcemy docenić ludzi z charakterem i niezłomnym hartem ducha niezależnie do tego, czym zajmują się na co dzień.
Na opakowaniach limitowanej edycji Tatry znalazły się: Wilk Morski, Strażnik Gór, Znawca czterech kółek, Mistrz w swoim fachu, Czarny złotnik i Pogromca ognia.
– mówi Julia Czyżykowska Brand Manager marki Tatra
Zależało nam, aby podkreślić uniwersalny charakter marki, dlatego celowo nie umieściliśmy nazw poszczególnych profesji wprost. Staraliśmy się nazwać je w taki sposób, aby osoby, które nawet bezpośrednio nie wykonują danego zawodu, mogły odnaleźć w nich cząstkę siebie. Nie trzeba być zawodowym mechanikiem, aby czuć się prawdziwym znawcą czterech kółek.
Łącznie w limitowanej edycji znalazło się 6 wyjątkowych butelek. Czas wybrać się do sklepu i skompletować swoją kolekcję. Może to być doskonała okazja, by nie tylko napić się piwa, ale również spędzić czas z dawno niewidzianymi przyjaciółmi, ludźmi z charakterem i pasją. Każdy ma swoją historię do opowiedzenia…